Åh, hvor var jeg nervøs for, hvordan Lyrik og debat i Hans Tausens kirke skulle gå i går!  Heldigvis var det en rigtig succes og alt gik som det skulle. Og mere til. Jeg vil, her på bloggen og alle andre steder, sige stor tak til publikum, digterne og mine medarrangører. Aftenen i går – især aftenens debat – såede en masse inspiration og tanker, og da arrangementet var slut fortalte en fra publikum at hun følte sig helt inspireret -det kunne jo ikke være bedre!
I næste oplæg lover jeg at sætte nogle billeder fra aftenen ind, så at den gode stemning fra i går også kan pynte her på bloggen.

Jeg tilføjer lige det et kort digt, som jeg  bl.a. også læste op i går:

Og nogle gange danser vi
som om vi har glemt sproget
og kun består af krop

og andre gange synger vi
som om vi er lavet af ord
og kun består af lyd

og engang imellem træder vi
helt ud af oversættelserne
og ind i hinanden

 

 

 

 

 

 

 

 

– Dikte

