November, november, november
Vores alle Henrik Nordbrandts yndlings måned. Men på trods af kulden og alt det grå, så er november en af de blomstrende måneder for poesiarrangementer, synes jeg.
Både poetry slam i Huset og månedlige arrangementer som La Fountaine f.eks. er alle startet op igen. Så hvis torsdag er en tom plet i kalenderen denne uge, så er Huset i Magstræde i hvert fald åbent for publikum og slammere til endnu en omgang: Piip poesi

“En barsk og bittersød teatercollage om krop og sind” – en ungdomsforestilling af Skaberwerket

Torsdag d. 13 oktober og fredag d. 14 oktober blev en forestilling kaldt, Kampen om Kroppen, opvist af 11 elever fra Roskilde Gymnasium. Denne forestilling bestod af 11 fortolkninger af digte, hvori et af mine digte fra “Nye Rejsende Antologi 2010” bl.a. var med. Det er lidt pudsigt at opleve et af ens digte “komme til live” og blive fortolket og bearbejdet af andre hænder og munde end min egen.
Det er jo det, de fleste som skriver ønsker allermest – det er i hvert fald mit indtryk -det at kunne give sine egne skriverrier ben på og lade dem vandre videre selv. Så det var spændende at være tilskuer til!

Arrangement i Hans Tausens kirke

D. 7 februar 2012 står jeg for poesiarrangement i Hans Tausens kirke i samarbejde med HUF og studentermenigheden. Det bliver rigtig spændende, og jeg glæder mig utrolig meget. Når tiden nærmer sig vil jeg informere nærmere – og sende en masse links selvfølgelig!

Ellers så er der ikke andet at tilføje end god november, læselyst og fantasi
– Dikte 

