Hej derude!

Jeg vil indvie et nyt oplæsningsarrangement her på bloggen: Ord på Flisen.
Det er kommet denne splinternye ‘åbenscene’ for alle på Vesterbro (helt præcist på café Flisen) arrangeret af digterne Michael Juhl Svendsen og Holger Svend Anderson.

Ord på Flisen starter traditionelt ud med to oplæsere, og bagefter begynder den åbnescene. Jeg var selv ude sammen med Jonas Reppel og læse op til deres første arrangement – hvilket var en rigtig hyggelig aften svøbt ind i en positiv, lyttende atmosfære.
Jeg fyldes kun med søde ord, når jeg tænker på den aften og vil gerne have lov til at anbefale arrangementet og oplevelsen til alle, som skulle have lyst:

Her er deres facebook-gruppe, hvilket jeg bestemt synes man skulle tage et kig på:

Ord på Flisen

Poetry for Charity

Jeg læser op igen d. 8/6, hvilket er en onsdag. Denne gang er det på cafe Zusammen til deres arrangement Poetry for Charity, som er et yderst rart velgørenhedsarrangement med poesien som sit omdrejningspunkt.
Her er et facebooklink til eventen:

Poetry for Charity

Ellers er det ikke andet at skrive end:
nyd den glade sol og de kommende t-shirt mærker!

– Dikte 


