Hej i kulden
Jeg vil komme med en lille  vinter up-date, om hvad jeg har gang i lige i øjeblikket – udover at lede efter vanter, hue og store støvler, så har jeg gang i lidt forskelligt.

Først og fremmest er jeg i gang med at fuldføre mine tekster og den røde tråd i dem, så de følger et tema. Disse tekster skal sno sig sammen til den garnnøgle af en digtsamling, jeg drømmer om at udgive en dag.  Jeg kan endnu ikke sige, hvornår at teksterne er klar, og hvornår jeg selv er klar på at få det hele frem i lyset, men jeg er i processen og jeg vil løbende oplyser om, når terminen nærmer sig.

I mellemtiden føler jeg for, at teksterne ikke behøver at blive gemt helt væk og sat ud af funktion, så jeg og en god ven har startet et musik med lyrik-projekt op, som vi senere vil lægge ud på Myspace. Mere info om dette kommer snarest.

Men jeg optræder stadig gladelig på alle de dejlige lyrikarrangementer, der er her i København.
I går aftes optrådte jeg til et nyt arrangement, som hedder Kultursalonen. Her var der en åbenscene for både musikere og lyrikere – en blanding af ord serveret på alle mulige måder. Fyldt med god og yderst intens stemning fra publikum kunne jeg næsten høre alles åndedrag, når de optrædende stod på scenen.
Jeg vil lige linke deres facebookside:
http://www.facebook.com/search/?q=&init=quick&tas=0.03757318665038717#!/profile.php?id=100001559104413

Jeg håber, I kan holde jer varme i oktober og, at I nyder den kommende tid til dynerne, varm chokolade, bøgerne og de røde næser.

Mange hilsner
Dikte

